iLeGaLiT pLuS

Fotografie: Oldřich Horák


Oldřich Horák„Fotografia pre mňa nikdy nebola len zábava aj vďaka tomu, že som na všetky postupy prichádzal dlhé roky sám a vlastne nikdy som nebol úplne spokojný s výsledkami a asi veľkou chybou bolo, že som nehľadal svoj štýl,“ uvádza autor. V roku 2014 mu diagnostikovali achaláziu a od tej doby má s fotografiou „komplikovaný vzťah“, čo sa prejavilo častými a dlhými prestávkami v jeho tvorbe. Ako hovorí, aspoň si ujasnil, čo ho naozaj zaujíma a tiež nad fotografiami viac premýšľa. Jeho záber je od portrétov cez glamour až po akty, kde nemá problém ani so značne implicitným poňatím. „Zaujímavé je taktiež to, že sa mi nikdy veľmi nepáčil taký ten „umelohmotný“ glamour, ale našiel som si obľubu v jeho čiernobielej podobe,“ objasňuje Oldřich. „Ako s obľubou hovorím, chcel by som, aby moje fotografie boli zmyselné a nie nezmyselné,“ dodáva na záver fotograf.

Web: olda-horak.webnode.cz
500px: 500px.com/oldahorak

Leave a Reply

