Podujatia

Zázraky pre Alicu (SDKSvN, 27/04/2016)

Zázraky pre Alicu, autor fotografie: Peter R. Jurík, zdroj: staredivadlo.sk
Zázraky pre Alicu, autor fotografie: Peter R. Jurík, zdroj: staredivadlo.sk

Najbližšiu stredu (27. apríla 2016) si môžete v Starom divadle Karola Spišáka v Nitre pozrieť inscenáciu Zázraky pre Alicu. V tento deň sa bude hrať dvakrát, konkrétne o 9:30 h. pre školy a o 19:00 h. pre širokú verejnosť.

Inscenácia v sebe spája divadelné, hudobné a výtvarné prvky. Ide o autorský projekt Andreja Kalinku, ktorý je voľne inšpirovaný knihami Lewisa Carolla Alica v krajine zázrakov a Za zrkadlom a čo tam Alica našla.

Divadelné predstavenie je určené pre deti od 5 rokov a dospelých, trvá 70 minút, vzniklo s podporou Ministerstva kultúry SR.

“…už sa nebojím vidieť inak. Už sa nebojím myslieť inak. Už viem, že nemusí byť všetko nemenné a definitívne. Nemusí byť všetko iba také, ako ste ma naučili a aké mi ukazujete. Čo keď viem vidieť aj iné veci? Čo keď to, čo vy považujete za obyčajné, je pre mňa neskutočné, zvláštne a vidím inú stranu sveta? Už viem, kto som. Som Alica! A toto sú zázraky, stvorené pre mňa. Neviem kto ich stvoril, no tými zázrakmi ma zachránil…”

Réžia, libreto, hudba: Andrej Kalinka
Dramaturgia: Veronika Gabčíková
Scéna a objekty: Juraj Poliak
Bábky, kostýmy a objekty: Ivan Martinka

Hrajú: Andrea Ballayová, Ľubomíra Dušaničová, Lucia Korená, Katarína Petrusová, Radovan Hudec, Michal Kalafut a Miloš Kusenda.

Leave a Reply

