Básne: Kristína Lišková

Fúzy

To by sa Ti páčilo
Keby som bola dievča Terranova XS
Keby som mala menej otázok
A pre istotu len krátke odpovede

Áno
Nie
Urobte fajku

Chodil by si so mnou na prechádzku
Ako so psíkom
Aj kamienkový obojok
By mi možno pristal

Ligotavé veci mám rada
Už od decka som straka

To by sa Ti páčilo
Motať mi pod nos
Medové fúzy
Lepkavé
Alergény letných dní

Myslím že patríš
Ku skupine mužov
Ktorým holiaci strojček
Pokazil celkom dokonalý plán…

Dotyky

Ďaleko od seba
A zároveň k sebe blízko

Kníšem sa vo vetre

Asi som opitá

Tak sa napi aj ty

Potrebujem
Aby sa ma niekto dotkol

Hoci aj len nechtiac…

Pani v Považskej Bystrici

Pani mala čierny deň
Čierny kostým
Čiernu nákupnú tašku

Reklama na smrť v pohybe

„Z toho tepla raz skapem!“

A ja v bielom tielku
Stojac za ňou
Jej posielam myšlienku
O tom

Že áno
Raz určite…

ilustračná fotografia, zdroj: pixabay.com

Inzerát

Ráno sa budím len s jednou
Ponožkou

A neviem na to nájsť logické
Vysvetlenie

Babka by povedala
Zariadil to tak Pánbožko

Ja si ale aj tak myslím
Že nie

Ráno keď vstávam
Spoznávam všetko len jedným
Okom

V druhom ešte nechávam
Dospať svoje pocity

Z chladnej ľavej nohy
Z pravej teplej lásky
Zo sna
V ktorom si sa mi
Prechádzal
Ty

Ti-ti-ti
Tá-tá
Ti-ti-ti

Hľadá sa partner ružovej
Ponožky
Značka:
Vždy len na jednu noc

–  –  –

Kristína Lišková má jedného psa, jedného priateľa, jeden pekný bodkovaný sveter a ružové čižmy, ktoré s ničím neladia. Píše na kristinaliskova.blog.sme.sk pod svojim menom a priezviskom, pretože si myslí, že je pekné.

Leave a Reply

